2/06/2022

«Сімейний бізнес в Україні: особливості започаткування, ведення та передачі наступним поколінням»

У 2019 році провели перше дослідження сімейного бізнесу в Україні, спільно з соціологічною агенцією ФАМА, за підтримки GIZ. У дослідженні взяли участь більше 60 респондентів-власників сімейних компаній України.

  • Завдання Дорадчої ради — подивитися на бізнес зі сторони, пріоретизувати завдання, провалідувати ідеї чи розвіяти сумніви, знайти комплексні відповіді на запитання широкого спектра.

«До нас звертаються компанії з різних сфер: ресторанний бізнес, торгівля, освітні заклади, турагентства, культурні та розважальні центри. Фактично немає такого бізнесу, який би не зачепила криза. Серед ключових проблем: неможливість працювати в офлайні, падіння попиту та продажу, втрата зв’язку з клієнтами. Однак рішення завжди є, варто тільки поглянути під іншим кутом на свою проблему та серед негараздів розгледіти нові можливості», — зазначає ініціаторка проєкту, СЕО LvBS Consulting Роксоляна Вороновська.

Те, що бізнесам після консультацій Дорадчих рад, вдається втриматися на плаву і зберегти свої підприємства — найкраще свідчення дієвості такого інструменту. Залежно від потреб клієнта, ми підбираємо експертів. Серед них є спеціалісти з маркетингу, бізнес-дизайну, стратегії, фінансів, продажів, командоутворення, юриспруденції, і не тільки. Експертну команду формують також викладачі та випускники Львівської Бізнес-Школи. Серед них — Софія Опацька, Михайло Сало, Роксоляна Вороновська, Ірина Дмитерко, Андрій Костюк, Ігор Блистів.

Що отримують учасники Дорадчої ради?

  • 1,5-годинну консультацію від 3-5 експертів, підібраних з огляду на виклики, які компанія декларує у запиті;
  • визначення найбільш проблемних місць у бізнесі та ефективні рішення: від умов кредитування чи кризового менеджменту до стратегії переходу в онлайн, а також взаємодії з клієнтами та працівниками;
  • допомогу у реалізації бізнес-ідеї: перевірка експертами доцільності та потрібності ідеї для соціуму та цільової аудиторії, окреслення ризиків.